Dermatologii explică „fața deformată” a Joelmei după continuarea Covid-19

Dermatologii explică „fața deformată” a Joelmei după continuarea Covid-19 (Credit: Montage reproduction web)

După Joelma după ce a apărut cu fața destul de umflată în timpul unui spectacol pe care l-a făcut la Parauapebas, în sud-estul orașului Para, sâmbăta trecută (28), cântăreața a devenit virală pe rețelele de socializare pentru aspectul ei deformat. În prezentare, ea chiar a comentat subiectul.

„Cu ceva timp în urmă mi-am primit „al patrulea Covid”. Cum explici o astfel de afacere? Și de fiecare dată când primesc continuarea, toate revin din nou. E multă umflare, e multă alergie, e mult din toate. Dar nu renunț. Am continuat să lucrez. Am înregistrat un clip, am înregistrat un DVD, sunt aici ”, a evazat ea atunci.






În această marți (31), sfatul Joelmei spunea că umflarea este o continuare a Covid-19. „Este în tratament”, a scris echipa artistei.

THE acestia sunt oameni a discutat cu doi dermatologi, care au explicat mai multe despre reacția pe care a avut-o Joelma pe față.

„Virușii în general pot provoca manifestări cutanate variate și nespecifice. Edemul facial corespunde acumulării de lichide în țesutul feței, care se poate întâmpla din cauza infecției cu coronavirus și se poate extinde după îmbolnăvire”, a început dr. Barbara Carneiro, medic specialist dermatologie absolventă IPEMED și ISBRAE.

„Sechelele post Covid pe piele pot fi urticaria sau cele mai frecvente: exantemul, cunoscut și sub denumirea de erupție cutanată, se caracterizează prin prezența unor pete roșii pe piele, care pot fi de diferite tipuri, în funcție de mărimea și forma leziuni. De asemenea, pot schimba culoarea pielii și simptome precum mâncărime, umflare și durere la locul petelor și chiar febră”.

„Erupția cutanată a fost primul simptom dermatologic legat de coronavirus. Manifestările inițiale ale pacientului au fost erupții cutanate, febră, iar după câteva zile a dezvoltat simptome respiratorii. Nu se știe dacă acesta este cazul cu Joelma, după cum a spus ea însăși, a fost deja infectată de 3 ori, iar la fiecare reinfecție tendința este de a avea mai puține simptome și sechele și nu invers”, a explicat profesionistul.

„Există o alertă de la Societatea Braziliană de Dermatologie cu privire la edem la pacienții cu obturație cu acid hialuronic, după administrarea unui tip de vaccin (Modern) dar acestea sunt cazuri izolate și un număr foarte mic. Dar ar trebui să știu pe care a luat-o. Aceste umflături sunt numite „Edem Intermitent Tarziu Persistent” (TEP) și, de obicei, dispar de la sine.”

„Un lucru de spus este că este, de asemenea, super important să fii conștient de: cantitatea de produse folosite (mulți profesioniști greșesc în doză și exagerează materialele de umplutură), să fii conștient de experiența medicului în tratarea acestor materiale de umplutură și, mai ales, în ceea ce privește originea și calitatea produselor estetice oferite pentru că într-adevăr există o mare diferență pe piață în ceea ce privește calitatea, care poate potența și aceste umflături”.

„Dacă umflăturile nu dispar de la sine, este posibil tratamentul cu corticosteroizi care sunt antiinflamatori. În cazul ei, este posibil să fi efectuat o tehnică extinsă pe față, cu cantități mari de acid hilruonic, luând întreaga față și asta s-a reflectat în perioada post-covid. Dar, desigur, fiecare caz este diferit, pentru că această boală este încă foarte nouă, iar fiecare organism poate reacționa diferit în lungul Covid, adică atunci când virusul nu mai există, ci sechelele pe care le-a lăsat. Acesta ar putea fi cazul cântărețului.”

„Într-adevăr, la începutul pandemiei, au fost depistate unele cazuri de persoane care au avut recent proceduri de umplere facială și au avut edem, mâncărime și roșeață în regiunile în care au fost injectate produsele. Variate unele femei aveau buzele destul de umflate, bărbia și regiunea malară, adică obrajii. În prezent, am observat un caz similar cu vaccinul care are virusul activ. Este important de informat că au fost cazuri rare și întotdeauna când cererea de umplere este recentă”, a adăugat Barbara.

„Astăzi există un protocol în care acidul hilaruonic se aplică aproape pe toată fața, într-o cantitate ceva mai mare pentru o mai mare armonizare. Deoarece nu sunt medicul care a avut grijă de pacient, nu pot spune că așa este. Dar s-ar putea ca această umflătură să fie de la o aplicare recentă care se va ameliora în curând sau de la o retenție mare de lichide în organism cauzată de Covid-ul lung, care nu este foarte frecventă, dar se poate întâmpla în unele cazuri”, a conchis dr Carla Góes, chirurg. medic.specialist in dermatologie, intinerire si laser.

Este demn de remarcat faptul că, conform informatiilor de la Societatea Braziliană de Dermatologie – Regionala São Paulo (SBD-RESP), efecte adverse au apărut la unele persoane la pacienții cu filler facial care au fost vaccinați împotriva Covid-19.



Add Comment